Alla inlägg den 28 november 2009

Av Beatrice F Wik - 28 november 2009 14:39


Usch, jag är expert på att slösa bort en massa tid! Just nu är det datorn och olika bloggar som äter all min tid. Jag har sagt det förut: Fy på er, kamrater, ni skriver för intressant!


Jag sitter och läser istället för att göra vettigare saker, typ städa. Idag ska jag röja ordentligt i huset. Det är sååå skitigt!!!


Jag har svårt att förstå mig på männskor som kan ha långtråkigt. Visst, livet kan kännas segt och trist ibland, men det är aldrig så att jag inte vet vad jag ska göra av tiden. Jag skulle kunna vara helt ledig i ett år och ändå ha tusen saker att göra. Jag tror dessutom att jag skulle kunna sitta helt ensam i ett öde hus och ändå kunna roa mig. Så lände det finns en dator och böcker. Man skulle väl förvisso bli lite knäpp i huvudet, vi människor behöver spegla oss i varandra och det är klart att jag uppskattar andra människors sällskap.


Kom på... Miracle, idag har jag lovat dig och mig själv att träna. Det tar emot just nu. Lilla latmasken...

 

Ikväll kommer jag att skriva igen. Och innan dess ska jag ha tränat och städat huset. Bäst jag kör igång med en gång!


Märkte ni förresten att bloggen var konstig igår kväll? Eller var det kanske jag som var konstig? Satt vid 22-tiden och skrev på vår skolblogg, försökte sedan redigera ett inlägg, sära på raderna, men det hände inte ett dugg. Ändrade gång på gång, men inget hände...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards