Alla inlägg den 16 november 2009

Av Beatrice F Wik - 16 november 2009 23:23


Ett tusen tack för fina kommentarer till Er som vill hjälpa!!!

Jaa, jag har kommit in i en grubblarperiod. Svart är den. Och, jaa, jag måste stå på mig och ta mig egentid.I know. Kommer bli sjuk annars... Ska försöka ta till mig av det ni säger. Under helgen som kommer har jag i alla fall bestämt mig för att inte jobba. Bara vara ledig. Göra det jag tycker om. Och min jobbsituation har lättat nu, så jag antar att det kommer att bli bättre.


Jag är den typ av människa som bara mår bra av tid med mig själv ibland. Kanske har det blivit lite lite av den varan. Jag är en social person, men behöver också ensamheten. Känner krav från alla håll, det är jobbigt. Min man och jag ska i alla fall roa oss någon av helgkvällarna, har vi bestämt. Har inte gjort detta på åratal, känns det som. Skulle vilja gå på bio, har inte ens sett på film på länge, har inte haft ro i kroppen att koppla av tillräckligt...


 Sedan kommer jag att dra med bästa väninnan Lena, ut på något kul. Och så tänker jag ta timlånga promenader. Helt ensam. Till helgen. Låter inte detta som en bra plan för tillfrisknande?


Tack vänner för stöttande ord!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards