Alla inlägg den 5 november 2009

Av Beatrice F Wik - 5 november 2009 23:19


Tack å tack för alla goa kommentarer! Jag blir sååå glad för att Ni tar er tid att läsa det jag skriver, och ännu gladare blir jag för era fina kommentarer.


Gull-Britt är min styvmor. En pensionerad lärarinna som undervisar andra pensionärer i datakunskap. Lite häftigt, va? Hon får t o m hjälpa mig, som är en generation närmare datavärlden... Du är en stark, klok och härlig kvinna, Gull-Britt!


Och Ingrid... kul att jag är saknad :) Här är kärlekens gudinna från Dalarna, varm och vacker så klockorna stannar.


Gubbfan är en riktig gubbfan, fast på ett positivt sätt. Grubblande och ifrågasättande, men aldrig destruktivt. Åldern gör oss visa och jag uppskattar verkligen hans kloka inlägg, framför allt på vår skolblogg. Livserfarenhet lär det väl aldrig skada att dela med sig av?


Nämner dessa namn, för att folk har frågat. Har några fler trogna bloggvänner, men Ni råkade inte ha kommenterat just nu, så Er får min söta läsarskara fortsätta att vara undrande över. :) 

Flera av mina kollegor, Gubbfan, är nyfikna på vem du är...


Konserten igår var klart Godkänd. Gränsar till MVG, kanske det t o m får bli ett MVG. Pga texterna framför allt. Och för att Winnerbäck spelade ett flertal av mina favoritlåtar. Elegi, Om du lämnade mig nu... m fl... En bra kväll! Och historien slutade med att jag fick ståplats. Tillsammans med mina kollegor/vänner. Helt perfekt!


Sov Gott i natt, bloggvärlden!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards