Alla inlägg den 7 november 2013

Av Beatrice F Wik - 7 november 2013 20:33


Jag har en någon långvarig infektion i kroppen, samtidigt som jag är rätt slutkörd, så jag blev sjukskriven ett litet tag av min läkare, vilket känns mycket skönt.

Jag är livrädd och vaksam över alla tecken som finns på utmattning, eftersom jag drog mig i rejält för tre år sedan, så nu söker jag hjälp direkt, och drar i nödbromsen.

Därmed har inte mitt psyke drabbats, och jag är vid gott mod, även om kroppen är lite sliten.

Jag tänker för den delen inte låta mitt psyke drabbas. För när man börjar förlora sig själv rent själsligt, då är det illa.

Jag har varit rejält trött och tagit en massa prover som jag inte fått svar på än.

Sömnbehovet är enormt, när nattugglan Bea går till sängs vid åttatiden på kvällen, är det något som inte stämmer.

Återhämtning. Sedan är jag nog igång igen, om inte proverna visar något allvarligt.

Allvarligt, om man ser till trötthet, om det nu inte bara är infektionen, är att jag har fått en rubbning på sköldkörteln.

Men det får vi väl inte tro=)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards