Alla inlägg den 26 november 2013

Av Beatrice F Wik - 26 november 2013 07:15


Jag VRÄKER på för allt jag har nu; frossar i allt som finns att tillgå för att må gott för att komma i balans- få harmoni. Jobbar halvtid denna vecka och allt jag ska ha är energi.

Jag promenerar, tränar, håller mig till människor som ger mig energi (och försöker tänka bort dem som TAR den), har t o m solat solarium då jag blivit tipsad om att det kan hjälpa mot höstdeppet. Jag vet inte hur sunt det är egentligen, men det är mig veterligen ett sätt för huden att bilda D-vitamin. Den här mörka tiden gör oss ju trötta och nere, pga brist på solljus. Och jag är ju vallon, haha :-), jag ska vara nere vid solen, jag- helst vid Medelhavet! 

Jag förtjänar att må bra- inte bara för min skull- utan framför allt för att jag har energi att sprida till min omgivning.  

Jag har värme och kraft där inne och det där ska jag komma åt.

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards