Alla inlägg den 27 december 2009

Av Beatrice F Wik - 27 december 2009 22:23


"Tycker du inte att den här skålen står snyggare på den där bokhyllan istället för på det där skåpet? " frågar jag min man.


"Hur har du kommit på det här, nu då?" svarar han.


Jaa, vad ska man säga? När man går omkring och flyttar saker från plats till plats i huset och sitter med lilla boggen och mixtrar i säkert en timme... ändrar färger till färger och design till design...


Då har man nog för mycket fritid! ;=)

Av Beatrice F Wik - 27 december 2009 19:35


Idag har mina barn varit hos Gittis & Calle, vilket innebar att jag fick en slappardag (föga social gentemot min man :( , men han är karl nog att klara sig själv då och då...)


Slappardag för mig blev en äkta egodag i sängen. Med tidningar och katter. Myyysigt, men "fult". Att bara slappa i sängen en hel dag tycker nog inte gamle Luther om. Måste tyvärr bjuda på det.


Framåt kvällskvisten tog jag mig en tur till affären. Lustigt... Min del av stan var i princip död ikväll. Mötte en enda bil på kanske en mil t o r och ett par fotgängare.


Vad gör folk en dag som denna?


Kanske fler än jag som trotsar Luther och bara degar i sina soffor och sängar?!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards