Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Beatrice F Wik - 11 oktober 2014 17:42


Jag är på väg på en sen kräftskiva. Ska bli roligt att träffa gamla vänner, kan behöva lite uppmuntran för jag är inte på något topphumör alls. Hallå... positivt tänk, kom till mig.

Blir så trött på mig själv ibland. Eller... alla kanske är så här, trista i humöret emellanåt, solen kan inte lysa jämt. Det känns lite trögt just nu. Känner att jag behöver röra på mig, det är min bästa medicin mot trist humör. Ser fram emot träningen imorgon med min son, det är något jag verkligen gillar. Känns så bra att vara hälsosam samtidigt som han och jag får tid bara för varandra.

Min prins Gabriel, min sol. En av dem. Jag har två solar. Min underbara dotter inte att förglömma.

Vad vore man utan dem?

Jag kan vara utan mycket i livet men utan mina barn vet jag inte hur jag skulle klara av att leva, de är meningen med livet. Det största jag gjort är att ha fostrat dem och jag tyckers själv att jag (inte ensam så klart, det finns fler som varit med och format dessa stjärnor) gjort det riktigt bra, och jag har svårt att tro att någon skulle kunna komma och påstå något annat...så alla som haft ett finger med i spelet kan vara så goda att ta åt sig nu!

De är riktigt fina ungdomar.    

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards